خشم درون/حس ششم5




























هم سلولی...



من تمامم برای او بود

او

تمامش برای دیگری


گفتم هم اغازم هم پایان

نگفتی قولت قول است

شکستی


قسمت لوتی ماشین اسقاطی

قسمت نالوتی ماشین

اما

بوگاتی


فاصله یعنی تمام تو

نمیشود

قطع کردنت محال است


سوت پایان را بزن

باختم به

اشک سردی که زیر پا یم

له شد


لعنتی فکر میکند من جغدم

میخواهد تا صبح

برایش فک

بزنم


تک پادشاه قلب مرا ببین عاقبت زادگاهش یعنی قلبم را ترک کرد

انگار دنیا هم برایش کوچک بود

ارام بخواب زمین اندازه اش از تو

کوتاهتر بود


قلب مرا ببین از روزگار چه پند ها گرفته به من هم نیرنگ میزند

دروغ میگوید

فریب را چه خوب بلد شده

 

 



روزگار غریبیست عشق را در پستوی خانه نهان باید

وشوق را در اندرون قلب



تا نارفیق حکم را دل کرد از بازی بلند شدم دانستم باز میخواهد خنجر را پشت بزند

 

 



عاشق که باشی فکر میکند عروسکی

هر روز موهایت را میکند

لعنتی نمی فهمد

درد دارد



برای رسیدن به خدا هم این روزها باید لاوی کنی وداور را بخری

وگرنه دستت بهش نمیرسد


نسوزاندی

اتش زد ی قلبم را وقتی اخرین بار دستت در دست دیگری بود



گفتم قلبم دیگر تابش تمام است

نگفتی نسیمم برای

نوازش

طوفان بودی در لباس نسیم قطع کردی ریشه ام را



با اسم زندگی امدی در قلبم اما مرگ را چشاندی و رفتی



حالا دیگر بخواب ای نازنین مبارکت باشد شکستنت خوب پاسخت را داد

بی وفایی که دم از وفا میزد



گرگ باش در زمانه ای که پر از کفتار است

اینجا

جای خوش رقصی برای گل نیست



گفتی بارانم

گفتم زمینم

گفتی غمگینم

گفتم اشیانم

گفتی سردی

گفتم حرارتم

گفتی بیمارم

گفتم درمانم

گفتی مسافرم

جان دادم





 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت20:08---30 خرداد 1392
سلام درچه حالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + پنج شنبه 13 تير 1392 / 16:56 /
- Online Support by www.1abzar.com --->